Har varit flera gånger på KB, men tidningen Röster i Radio/TV tycker jag mig aldrig ha stött på, vare sig digitalt eller mikrofilmad. Tycker att den borde vara prioriterad ifall KB får medel till fortsatt digitalisering av tidningar.
Författare
Inlägg
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.