Vill bara tacka för en fantastiskt fin tjänst. Synd bara att det skulle krävas en pandemi för att den skulle bli tillgänglig för oss i landsorten. Hoppas att ni hittar något sätt att göra den åtkomlig även framöver.
Författare
Inlägg
Visar 1 inlägg (av 1 totalt)
Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.