Tilgang fra Norge

Feedback Forum Frågor och synpunkter Tilgang fra Norge

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #10214
    Erik
    Gäst

    Hej. Gjør research på en sak fra 1960-tallet. Men er bosatt i Oslo. Jeg får ikke tilgang til avisene, bare beskjed om at de kan leses på enkelte svenske bibliotek. Fins det noen løsning på dette?

    #10228
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Tyvärr finns det ingen lösning på detta i nuläget.

    För att överhuvudtaget kunna möjliggöra tillgång till de upphovsrättsskyddade aviserna så har Kungliga biblioteket slutit ett avtal med de svenska upphovsrättsinnehavarna.

    Detta avtal gäller dock endast tillgång för betalande bibliotek belägna i Sverige.

    Jonas Ahlberg

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.