Anmärkarne/Anmärkaren Feedback › Forum › Frågor och synpunkter › Anmärkarne/Anmärkaren Detta ämne har 1 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 3 år, 10 månader sedan av jonahl. Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Författare Inlägg augusti 22, 2018 kl. 7:27 e m #15634 Ralph EngstrandGäst Hur är det med tidningen Anmärkarne/Anmärkaren som utgavs av F. Cederborgh och senare Georg Scheutz, vilken var en föregångare till Argus. Finns den med i planen för digitalisering? / Ralph E augusti 23, 2022 kl. 1:37 e m #15644 jonahlKeymaster Hej. Vår ambition är att digitalisera alla KB:s samlingar, men vi är nästan helt beroende av extern finansiering för att möjliggöra detta. Vad som är på gång att digitaliseras kan man se här: https://feedback.blogg.kb.se/forums/topic/pagaende-digitaliseringsprojekt/ Jonas Ahlberg Författare Inlägg Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.