Västerbotten

Feedback Forum Frågor och synpunkter Västerbotten

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #17576
    Mats
    Gäst

    Hej, Jag undrar när de större delarna av tidningsmaterialet av Västerbottens-Kuriren och andra tidningar från det länet kommer att publiceras, dvs i VKs fall mellan 1907-2012?

    #17577
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Din fråga är tyvärr inte möjligt att svara på, då KB helt saknar finansiering för retriospektiv tidningsdigitlisering, se: https://feedback.blogg.kb.se/forums/topic/kort-om-databasens-innehall/

    Hittar vi extern finansiering för Västerbottens-kuriren så digitaliserar vi den gärna, men det har vi ännu inte gjort.

    Mvh

    Jonas Ahlberg

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.