Sala-Posten

Feedback Forum Frågor och synpunkter Sala-Posten

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6541
    Sofie
    Gäst

    Finns Sala-Posten hos er på KB? Den verkar inte finnas digitaliserad, men har ni den i mikrofilmsarkivet? Jag är ute efter tidningar från åren 1936-37.

    Tack på förhand!

    #6545
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Ja, den är mikrofilmad av KB.

    Förteckning över KB:s bestånd av mikrofilmade dagstidningar hittar du här:
    https://feedback.blogg.kb.se/forums/topic/lankar/

    Jonas Ahlberg

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.