Sala-Posten Feedback › Forum › Frågor och synpunkter › Sala-Posten Detta ämne har 1 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 1 månad sedan av jonahl. Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Författare Inlägg maj 3, 2018 kl. 9:27 f m #6541 SofieGäst Finns Sala-Posten hos er på KB? Den verkar inte finnas digitaliserad, men har ni den i mikrofilmsarkivet? Jag är ute efter tidningar från åren 1936-37. Tack på förhand! maj 3, 2019 kl. 4:38 e m #6545 jonahlKeymaster Hej. Ja, den är mikrofilmad av KB. Förteckning över KB:s bestånd av mikrofilmade dagstidningar hittar du här: https://feedback.blogg.kb.se/forums/topic/lankar/ Jonas Ahlberg Författare Inlägg Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.