Förslag angående filnamn i e-postad artikel

Feedback Forum Frågor och synpunkter Förslag angående filnamn i e-postad artikel

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #25759
    K
    Gäst

    Det e-postmeddelande som skickas med en artikel har ämnesraden ”AFTONBLADET 1986-01-15” (exempelvis), men den bifogade filen har filnamnet ”image.jpg”. Det hade varit kanon om filen kunde hetat samma som ämnesraden istället, för att underlätta när man e-postar ett större antal artiklar.

    #25772
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Tack för tipset.

    Det är noterat.

    Mvh

    Jonas Ahlberg

    #25777
    Edde
    Gäst

    Hej

    kanske även bild nr kunde bifogas i filnamnet ?

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.