Bildkvalitet

Feedback Forum Frågor och synpunkter Bildkvalitet

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #8145
    Kaisa Kyläkoski
    Gäst

    Hej,

    är det här bild av bästa möjliga kvalitet? https://tidningar.kb.se/2979645/1739-08-23/edition/145134/part/1/page/4.jpg

    #8150
    jonahl
    Keymaster

    Hej

    Bra att du uppmärksammade detta.

    .Nej, detta är en bild av undermålig kvalité. Något har gått snett under digitaliseringen.
    Detta nummer kommer att digitaliseras om.

    Jonas Ahlberg

    #8521
    Roger Frid
    Gäst

    Hej.
    Jag försöker att läsa Dagens Nyheter från den 13 och 14 juni 1951. Brödtexten är helt oläslig?
    Har det blivit något fel vid digitaliseringen?
    Mvh
    Roger

    #8522
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Har bläddrat igenom de första sidorna i respektive nummer. De ser hur bra ut som helst.
    Bra om du ger exempel på bildnummer där text är oläslig. Mejla det till jonas.ahlberg[at]kb.se

    Jonas Ahlberg

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.