Digitaliserings planer

Feedback Forum Frågor och synpunkter Digitaliserings planer

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #10665
    Stefan Alamaa
    Gäst

    Hej
    Jag undrar om det finns någon planering för digitalisering av Eskilstunas 2 dagstidningar
    Eskilstuna kuriren och Folket. Vad jag kan se så finns de bara fr.om 2010 och till idag.
    Hälsningar
    Stefan Alamaa
    Eskilstuna

    #10667
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Vi digitaliserar gärna tidningar från Eskilstuna, men för detta behöver vi pengar som vi inte har, drygt 10 miljoner är min gissning.

    Läs mer om Svenska dagstidningars innehåll och begränsningar här.

    Jonas Ahlberg

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.