Gå till fullskärmsläge genom att klicka på förstoringsglasikonen, som finns i nedre högra hörnet av tidningen i träfflistan.
Väl i fullskärmsläge så finns ett antal ikoner längst ner. Näst längst till höger finns ikoner med ”-” och ”+”. Du klickar på den senare för att förstora bilden.
Jonas Ahlberg
Författare
Inlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.