De senaste gångerna när jag har varit inne och sökt har jag haft problem med att alla tidningar jag försöker klicka upp blir blåmarkerade (hela sidan). Det är alltså i sista steget, när jag klickar på en individuell tidningssida, som detta händer. Det blir otroligt svårt att läsa texten, och jag undrar om det är något med mina inställningar som är tokigt eller om det finns något känt fel hos er?
Tacksam för hjälp!
Det enda jag kan komma på är att texten på sidan blir blåmarkerad om man väljer att markera allt, till exempel via kortkommando [Ctrl A].
Om texten blir blå i fullsidesläget, kryssa bort fullsidesläget så att du kommer till föregående vy. Väl där, klicka med mus på valfri plats utan text.
Om inte det hjälper eller om jag har missförstått din fråga, mejla mig och skicka med skärmdumpar.
Jonas Ahlberg jonas.ahlberg[at]kb.se
Författare
Inlägg
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.