Meddelande "Internal Serve Error"

Feedback Forum Frågor och synpunkter Meddelande "Internal Serve Error"

  • Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år sedan av Karin Ericson Lagerås.
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #9202
    Karin Ericson Lagerås
    Gäst

    Hej! Undrar om det är problem med tjänstens server för tillfället? Får meddelande ”Internal Server Error” och att tjänsten antingen är överbelastad för tillfället eller att det beror på ett applikationsfel. Kan också vara ett lokalt fel, förstås, men testar höra med er först.
    Mvh
    Karin

    #9203
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Har inte hört om något planerat driftavbrott.
    Fungerar bra nu.

    Jonas Ahlberg

    #9205
    Karin Ericson Lagerås
    Gäst

    Tack, nu funkar tjänsten bra igen! /Karin

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.