Nya digitiserade tidningar Feedback › Forum › Frågor och synpunkter › Nya digitiserade tidningar Detta ämne har 1 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 2 år sedan av jonahl. Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Författare Inlägg maj 27, 2023 kl. 6:29 e m #27447 Anders HedmanGäst Hej! När kommer ni lägga upp fler digitiserade svensk-amerikanska tidningar? Frågar ni mig får ni gärna börja med Omaha Svenska tribun! Vänliga hälsningar, Anders maj 27, 2024 kl. 6:29 e m #27461 jonahlKeymaster Hej. Jag kan tyvärr inte svara på när de första tidningarna kommer att finnas i gränssnittet. När vi vet så kommer det att meddelas här. Mvh Jonas Ahlberg Författare Inlägg Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.