Nya digitiserade tidningar

Feedback Forum Frågor och synpunkter Nya digitiserade tidningar

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #27447
    Anders Hedman
    Gäst

    Hej!
    När kommer ni lägga upp fler digitiserade svensk-amerikanska tidningar? Frågar ni mig får ni gärna börja med Omaha Svenska tribun!
    Vänliga hälsningar,
    Anders

    #27461
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Jag kan tyvärr inte svara på när de första tidningarna kommer att finnas i gränssnittet.

    När vi vet så kommer det att meddelas här.

    Mvh

    Jonas Ahlberg

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.