Pdf Feedback › Forum › Frågor och synpunkter › Pdf Detta ämne har 1 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 10 månader sedan av jonahl. Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Författare Inlägg augusti 25, 2024 kl. 7:38 f m #30056 Frode UlvundGäst Takk for en fin tjeneste. Tidligere var det mulig å laste ned aviser (i mitt tilfellet fra 1880-tallet) som pdf. Nå får jeg laste ned som jpg, og ser ingen muligheter for å laste ned som pdf. Er det ikke lenger mulig å laste ned avissider som pdf? augusti 25, 2025 kl. 7:38 f m #30064 jonahlKeymaster Hej. Om man vill spara sidor som PDF istället för JPG, så kan man göra detta genom att välja ”Spara som PDF” i webbläsarens utskriftsfunktion. Mvh Jonas Ahlberg Författare Inlägg Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.