Pdf

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #30056
    Frode Ulvund
    Gäst

    Takk for en fin tjeneste. Tidligere var det mulig å laste ned aviser (i mitt tilfellet fra 1880-tallet) som pdf. Nå får jeg laste ned som jpg, og ser ingen muligheter for å laste ned som pdf. Er det ikke lenger mulig å laste ned avissider som pdf?

    #30064
    jonahl
    Keymaster

    Hej.
    Om man vill spara sidor som PDF istället för JPG, så kan man göra detta genom att välja ”Spara som PDF” i webbläsarens utskriftsfunktion.

    Mvh
    Jonas Ahlberg

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.