Posttidningar Feedback › Forum › Frågor och synpunkter › Posttidningar Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 8 månader sedan av jonahl. Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Författare Inlägg oktober 9, 2017 kl. 9:46 f m #7436 Thomas RosénGäst Hej! Det finns en stor lucka i beståndet av Posttidningar (Stockholmiske post-tidender) 1717-1719. Innebär detta att tidningarna inte längre existerar, eller att de bara inte har blivit scannade? Tacksam för svar! Thomas Rosén oktober 9, 2019 kl. 11:17 f m #7437 jonahlKeymaster Hej. Hela KB:s bestånd av Posttidningar är digitaliserat. Tyvärr har vi många luckor, bland annat för de åren som du efterfrågar. Jonas Ahlberg Det här svaret redigerades för 6 år, 8 månader sedan av jonahl. Författare Inlägg Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.