Posttidningar

Feedback Forum Frågor och synpunkter Posttidningar

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #7436
    Thomas Rosén
    Gäst

    Hej!

    Det finns en stor lucka i beståndet av Posttidningar (Stockholmiske post-tidender) 1717-1719. Innebär detta att tidningarna inte längre existerar, eller att de bara inte har blivit scannade?

    Tacksam för svar!
    Thomas Rosén

    #7437
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Hela KB:s bestånd av Posttidningar är digitaliserat. Tyvärr har vi många luckor, bland annat för de åren som du efterfrågar.

    Jonas Ahlberg

    • Det här svaret redigerades för 6 år, 8 månader sedan av jonahl.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.