Wisby Weckoblad Feedback › Forum › Frågor och synpunkter › Wisby Weckoblad Detta ämne har 1 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 8 månader sedan av jonahl. Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Författare Inlägg oktober 8, 2017 kl. 7:50 f m #7425 Mats DawidsonGäst Hej, Jag saknar tidningen den gamla tidningen ”Wisby Weckoblad”. Kommer den att scannas in ? Hälsningar Mats Dawidson oktober 8, 2019 kl. 12:25 e m #7427 jonahlKeymaster Hej. Ja, Wisby Weckoblad kommer att digitaliseras inom ramen för projektet ”Digitalisering och tillgängliggörande av svenska dagstidningar 1734-1906. Trolig tid för digitalisering och tillgängliggörande är under andra halvåret 2020. Jonas Ahlberg Författare Inlägg Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt) Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.