Wisby Weckoblad

Feedback Forum Frågor och synpunkter Wisby Weckoblad

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #7425
    Mats Dawidson
    Gäst

    Hej,
    Jag saknar tidningen den gamla tidningen ”Wisby Weckoblad”. Kommer den att scannas in ?
    Hälsningar
    Mats Dawidson

    #7427
    jonahl
    Keymaster

    Hej.

    Ja, Wisby Weckoblad kommer att digitaliseras inom ramen för projektet ”Digitalisering och tillgängliggörande av svenska dagstidningar 1734-1906.

    Trolig tid för digitalisering och tillgängliggörande är under andra halvåret 2020.

    Jonas Ahlberg

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Forumet ”Frågor och synpunkter” är stängt för nya ämnen och svar.